OP. DR. OZAN ANDAÇ ERBİL’DEN DİNLEYİN!

Tek Bir Tedavi Seçeneği Vardır = Ameliyat.

Ve Ameliyatın Mümkün Olan Erken Zamanda Yapılması Gerekir. Çünkü Nadir De Olsa Kasık Fıtığı Boğulur Ve Çok Şiddetli Ağrı Gelişir. Böyle Bir Durum Geliştiğinde Hasta Laparoskopi Şansını Yitirebilir Hatta Bazen Boğulmuş Olan Barsak Bölümünün Kesilip Çıkarılması Dahi Gerekebilir.

Bu Nedenle Kasık Fıtığı Teşhisi Aldıysanız Lütfen Ameliyatınızı Ertelemeyin En Kısa Sürede Laparoskopik Fıtık Ameliyatınızı Olun!!!!!!!!!

• Kasık Fıtığı Ameliyatı İki Şekilde Yapılabilir.
  • Eski yöntem olan açık fıtık ameliyat tekniği
  • Yeni Yöntem olan laparoskopik (kapalı) fıtık ameliyat tekniği
kapali-kisik-fitigi

Laparoskopik Kasık Fıtığı Ameliyatı:

Genel Anestezi Altında 3 Küçük Delikten Yapılır. Kasık Kanalı İçerisinde Fıtık Bulunur Ve Karın İçerisine Geri Gönderildikten Sonra Kendiliğinden Yapışkanlı Bir Fıtık Yaması Destek Olarak Uygulanır.

Şimdi İletişime Geçin

Fıtık Ameliyatı Çeşitlerinin Farkları

Açık Ameliyat Laparoskopik Ameliyat
Ameliyat Sonrası Ağrı Fazla Az
Ameliyat Yarası Büyük (En Az 15cm) 3 Tane 0.5cm’lik Delik
Ameliyat Sonrası İşe Dönüş 20-30 Gün 3-5 Gün
Ameliyat Bölgesinde His Kaybı Fazla Yok
Tekrar Etme İhtimali %5-10 %1-2

Kendinden Yapışkanlı Fıtık Yamasının Avantajları Nelerdir?

Normal Fıtık Yamaları Uygulandığı Zaman Yamanın Yerinden Kaymaması İçin Özel Çiviler İle Yama Tespit Edilir. Ama Bu Yöntemde Kullanılan Çiviler Yaklaşık Altı Ay Boyunca Hastada Ağrı Yapar. Oysa Kendiliğinden Yapışan Yamalarda Bu Çivileri Koymaya Gerek Yoktur Çünkü Bu Tip Yamalar Yerinde Kaymazlar.

Ayrıca Eğer Kullanılacak Çiviler Sinire Denk Gelir İse En Az 2-3 Yıl Boyunca Bacak İç Tarafında Uyuşma Ve Yanma Yaparlar.

Yaklaşık Son On Yıldır Tam Narkoz Alamayan Hastalarım Hariç Tüm Fıtık Hastalarımda Laparoskopik Yöntem Uyguluyorum Ve Kendiliğinden Yapışan Fıtık Yamaları Kullanıyorum. Yılların Verdiği Tecrübe Sizlere Sağlık Ve Emniyet Olarak Dönüyor.